Saturday, February 2, 2013

to TOKYO

Apparently yesterday seems to be piggy tail day in Japan.

Since last December I applied the company(Yes I'm not working right now) and I got the job yay!
So I'm going to move to Tokyo. I never want to live there but there is no choise :P
I'll be a character artist at the company that literally everybody knows!
But this is not my goal. I'll keep working hard!

昨年末まで地元のゲーム会社でお仕事してたんですが、どうもいろいろ合わなくて
やめた途端にありがたいことにトントン拍子に今度東京でのお仕事が決まったので、今月末から東京に住むことになりました。
日本にいるうちは大阪から離れて暮らすことはあまり考えてなかったので、一瞬迷ったのですがそんな理由で断るには誰が見てももったいないようなところでのお仕事なので(笑)
商品開発でキャラクターの絵を描くお仕事なので、たくさん勉強してがんばろうと思います。
いやいやほんと、もともとアニメーションの業界に入ることが夢なんですけれども、その中でも動画とかじゃなくてキャラクターとかそのあたりをやりたいので、本当にありがたいことです。
これがゴールではないのでまだまだがんばるぞー

No comments:

Post a Comment