Wednesday, January 23, 2013

"Rude Removal"

 Okay, so now is the moment I feel like "It's good to have a blog".
As some of you know I'm a huge fan of CN. Dexter's Laboratory is the cartoon that literally changed my whole life in a good way. Always the best.
Thank goodness and Adult Swim I could watch the unknown episode of the cartoon changed my everything ever after like more than 10 years later.

欠番扱いとなっていたデクスターズラボのとあるお話"Rude Removal"を見ることができた記念日ということで、つらつら思うところを書けるブログがちょうどこのタイミングであってよかったなあと思っている次第です。
(最後にこの気持ちになったのはエドエッドエディの長編公開時で前のブログにえらい長文を書いていたんですが、事故で消えてしまったゆえなかったことになりました笑)

お話の内容は今回はあえて触れないでおきますが、98年制作のものでちょうど私の中でもデクスターの全盛期シーズンあたりのお話で、それが「たまたま」お蔵入りしてて、約15年越しで日の目を見ることができたということで、わたしとしては今回新しく作られたのではなく当時からひっぱりだしてきた最高の作品を今になって新鮮な気持ちで見ることができたという贅沢さに打ち震えているわけです。
いやあ贅沢ですよ…いままで生きててよかったなあ…(笑)



この回のストーリーボードを担当したスタッフさんがなんとこれがデビュー作だったそうで、まさに生ける伝説だなあとしみじみしている…w



And yes,finally MLP FIM is going to be in Japan!
I know there wasn't any series of MLP in Japan never...can you even believe that??
I'm so excited the Japanese dubbed cartoon and stuff that they are gonna sell yay!
I know I should complete this piece or make another drawing to cerebrate.

No comments:

Post a Comment